TAG: To właśnie ja ;)

Witajcie ;)
 Jak wiecie bardzo lubię blogowe Tagi.
W tym roku jeszcze żadnego nie było. Tak więc dzisiaj zapraszam Was na TAG mojego autorstwa, który nosi nazwę

Pytań jest 20. Mam nadzieję, że dzięki nim poznacie mnie lepiej ;)
To co zaczynamy ? Oczywiście jeśli macie ochotę to chętnie poznam Wasze odpowiedzi na te pytania ;)

1.Do dziś pamiętam zapach...
Zapach świeżego chleba z piekarni "za rzeką" w Bystrej ;)
Będę go pamiętać do końca dni ;)

2.Najwspanialsze wspomnienie z dzieciństwa...
Co roku na wakacje wraz z dziadkami wyjeżdżałam na 2 miesiące w góry -  to były piękne czasy ...

3. Poczułam się dorosła gdy...
Gdy zaczęłam sama jeździć do Krakowa na kurs przygotowawczy Instytut Medicus. Podróż pociągiem potem cały dzień w Krakowie i powrót do domu to było coś ;)

4. W torebce zawsze mam...
Zawsze mam balsam ochronny do ust, żel lub chusteczki antybakteryjne
 i chusteczki higieniczne (moje wierne przyjaciółki)

5. Dom rodzinny kojarzy mi się z...
Bezpieczeństwem, spokojem i śmiechem ;)

6. W trudnych chwilach...
Ciężkie, trudne lub smutne chwile wolę przeżyć w samotności.

7. Wzruszam się gdy...
Widzę krzywdę zwierząt....

8. Nie mogłabym żyć bez...
Obecnie ? bez internetu ;)

9. Od mężczyzny oczekuję...
Dobrego wychowania, akceptacji moich kaprysów i poczucia humoru.
Dużego poczucia humoru ;)

10. Książka, do której wracam...
Planeta dobrych myśli Beaty Pawlikowskiej

11. Dzień zaczynam od...
Kiedyś od cappucino teraz od soku z młodego jęczmienia ;)

12. Mój ulubiony film to ...
Mam ich naprawdę sporo.
Ale bardzo lubię "Stowarzyszenie umarłych poetów" ;)

13. Gdy brakuje mi energii..
Biorę kąpiel ;) Zawsze pobudza mnie do życia ;)

14. Ulubiony zapach perfum...
W perfumach szukam nut białego piżma.
Samo białe piżmo też świetnie do mnie pasuje dlatego bardzo lubię
Tesori D'Oriente white musk 

15. Chciałabym nauczyć się...
Od zawsze chciałam nauczyć się języka niemieckiego.
Niestety nie było mi dane ;/
Bardzo chciałabym też nauczyć się robić kreskę, bo na razie to marnie mi to wychodzi ;/ Jest tutaj jakiś kreskowy nauczyciel ? ;p

16. Moje ulubione kwiaty...
Mimo, że jestem biologiem to nie przepadam za roślinami.
Ale frezje ze względu na zapach i kształt zawsze są u mnie miele widziane ;p

17. Kosmetyczne odkrycie...
Olej Sacha Inchi (recenzja klik)
Rewelacyjny kosmetyk ;)

18. Najlepiej wypoczywam...
W górach, najlepiej w Beskidach ;)

19. Jestem ...
Czasami bywam skomplikowana, uparta, rozrzutna, niegrzeczna i złośliwa, miewam humorki i zachcianki, ale jak to mówią beze mnie nie da się żyć !!!! ;)
A tak na poważnie to mam świadomość tego, że jestem kapryśna ;p

20. Życiowa dewiza...
Taka jak w nagłówku bloga ;)
Worek cierpliwości, szczypta humoru i jakoś to będzie! ;)











Mam nadzieję, że ten TAG Wam się spodobał i miło spędziliście te kilka minut na moim blogu ;)

miłego weekendu 

25 komentarzy:

  1. Z kilkoma mogę się zgodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chce się nauczyć Niemieckiego ale ciągle nie mogą znaleźć motywacji

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo nie lubię niemieckiego :D nie wchodzi mi wgl. mimo uczenia sie go 6 lat jak przyszłoby mi coś powiedzieć to dalej nie umiem - zresztą tak samo jak wszystkie osoby które uczyły się ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do dnia dzisiejszego się nie poczułam dorosła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Frezje są piękne! Jedne z moich ulubionych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faaajny tag, ale ja z pewnych przyczyn nie zdecydowałabym się na niego odpowiedzieć.. Ciekawi mnie jak tam Ci idzie picie soczku i cóż to za olejek cudaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag i dużo tez mamy wspólnego :) Uwielbiam frezje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tag i ciekawe informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stowarzyszenia umarłych poetów jeszcze nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze tego filmu nie widziałam :) muszę nadrobić :) fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miło się czytało, książkę muszę przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy trochę wspólnego.. wypoczywanie w górach to już w ogóle..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tag :) z pkt 7 mam tak samo! Wzrusza mnie krzywda zwierząt bardzo! Natomiast ludzka... niekoniecznie.
    Moj tata pochodzi z gór :) pamiętam jak bylam dzieckiem i jezdzilam we wakacje do jego rodzinnego domu, kazdego ranka jadlam sniadanie podziwiajac z okna widok na gory Beskidy :) dziś juz tego niestety niee ma... pobudowalo sie za wiele budynków, fabryk i zaslonily ten piekny obraz :(

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne odpowiedzi
    ja natomiast mam wstręt do języka niemieckiego,na szczęście w szkole nie było mi dane się go uczyć

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemnie się czytało. Oj ja też kocham góry!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym wzięła kąpiel :3 ale niestety nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne paznokcie tak na marginesie :)
    mogłabym prosić o poklikanie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również nie obyłabym się bez internetu i też jestem wrażliwa na krzywdę zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uczyłam się niemieckiego przez 4 lata. Nie lubię go - brak mu lekkości i finezji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uwielbiam frezje i góry. Przypomniałaś mi o tym zapachu, muszę go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też w chwilach wielkiego smutku wolę być sama.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny TAG. Zrobię go na pewno u siebie, żeby trochę przełamać wysyp recenzji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak znajdę chwilkę, to chętnie podkradnę Ci ten TAG, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie góry obecnie niestety zabijają, choć jak byłam pierwszy raz w podstawówce to nic mi nie było. A krzywda zwierząt mnie wkurza i doprowadza do płaczu jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...